Blogin päivitykset taas vähän jäänyt vaikka taas paljon on tapahtunut. Eli alkuperäisten suunnitelmien mukaan meidän piti Siirin kanssa mennä vielä n. viikoksi, mutta suunnitelmat muuttuivat kun minulle ilmoitettiin, että olen saanut koulupaikan Uudenmaan maaseutuopistosta. 15.pvä olimme Tallinnassa ja Siiri oli Tiinalla hoidossa ja pääsi taas nauttimaan lauma-elämästä. Heti tuon Tallinnan reissun jälkeen Tiina pyysi, että jos pääsisin hoitamaan pentuja lauantaiksi ja sunnuntaiksi. Hetkeäkään en miettinyt, sillä tämä olisi viimeinen tilaisuus päästä pentusia hoitamaan. Olin siellä siis la-su välisen yön ja Siiri sai vielä leikkiä Silvan kanssa. Pepin pennut olivat jo yhtä lukuunottamatta muuttaneet uusiin koteihin, joten pentuja oli enää "vain" 10. Sunnuntaina otettiin Daran pennuista seisotuskuvat ja minä pääsin kuvaamaan Tiinan upouudella järkkärillä. Iltapäivällä lähdimme sitten Siirin kanssa kotiin, pääsimme Tiinan erään kasvatin omistajan, Riitan,  kyydillä. Matkalla oli myös puhetta, että Riitta avustaisi mua ja Siiriä taippariharjoituksissa. Näin Siiri pääsisi tutustumaan vihdoin riistaan ja josko taippareita päästäisiin läpi yrittelemään. Saatinkin jo "kotiläksyjä" eli pitää nyt alkaa treenaamaan damin kantamista, noutamista ja palauttamista. Jes, päästään vihdoin tekemään jotain vähän erilaista.