Joo-o, mä sorruin taas.. nimittäin tokoilemaan Siirin, mun ihanaisen lahnailijan, kanssa!

Ajattelin kerrankin olla fiksu ja käyttää ihanankamalan sadesään hyödyksi ja ottaa tokotreenit! Joo, ideana ehkä loistava, käytännössä täysi fiasko. Ajatuksena oli kyllä ottaa kaikkea ihan iisiä, mutta aika kului siihen, että yritin saada Siiriä maahan märälle asfaltille. Palkkana oli sentään juustoa ja siltikin neiti diivapissis ilmeili mulle siinämäärin pahasti, että treenit sitten todellakin jäivät sadesää-maahanmeno treeneiksi. Eikä niistäkään mikään hyvä maku jäänyt.

Mun oli tarkotus ilmottaa meijät möllitokoon lauantaille, mutta nyt taitaa taas kerran jäädä möllit väliin meiltä. Harmittaa kyllä, koska siellä olisi ollut nakkiluokka, joka sekin olisi ollut meille ihan sopivan haastava :D

Nyt on mennyt kaikki into treenaamisesta, mutta asiaan on ehkä vihdoinkin tulossa muutos! Mulla on maailman paras isi, ja se osti mulle auton. Eli, se tarkottaa sitä, että meillä on vihdoinkin mahollisuus päästä johonkin ohjattuihin treeneihin. Tai no aluksi mulle riittää sekin, että löydettäs joku ryhmärämä, minkä mukana päästäisiin treenaamaan.

Ja nyt kyllä mun agilitykuume nostaa päätään, meidän lupaavasti alkanut agi-ura laski yhtä nopeaan kun mitä se silloin leirillä nousikin, mutta jos päästäisiin treeneihin, niin mistä tietää mihin se voisi johtaa :)