Mä oon saanut hirmusen koiratanssi-innostukseni! Tosin armas tanssipartnerini on sairastuvalla tällähetkellä ilkeän hotspotin takia ja koira on antibioottien ja kipulääkkeiden vuoksi hyvin väsynyt. Hyvä kun jaksaa pari puolen tunnin pikkulenkkiä kävellä päivässä. Ei tietoakaan siitä mun ihanan energisestä hassuttelijasta :(
Mutta annetaan koiran parannella rauhassa, tarvitseehan se nyt lepoa kun sairastelu ja parantuminen vievät voimia.

Olen siis kohdistanut energian nyt sopivan biisin löytymiseen, tai oikeastaan valitsemiseen. Mulla on spotifyssa ihan oma "koiratanssi"-soittolista, jossa alkaa olemaan aika paljon biisejä. Siellä olisi niiin monta hyvää biisiä, että ongelmana onkin nyt se, että minkä kipaleen pohjalta alan rakentamaan itse koreografiaa.
Toisaalta suuri osa niistä on ihania leffabiisejä ja nyt varsinkin ensimmäistä koreografiaa suunnitellessa miettii sitäkin, että mikä kappale pääsisi oikeuksiinsa. Tuntuu, että mitä parempi ja ihanempi biisi niin sitä parempia täytyy meidän olla, jotta ei ihan raiskata biisiä huonolla koreografialla tai sitten joskus tulevaisuudessa huonolla esittämisellä :D

Voin sen verran tässä paljastaa, että meidät saatetaan nähdä kisaamassa koiratanssissa ensi vuoden keväänä ;) Siitä sitten enemmän kun ajankohta lähenee. Mutta tästä johtuu mun innostus, nyt meillä on tavoite, jota lähdemme tosissamme tavoittelemaan ja työstämään.