Onpas pitkä aika kun viimeksi olen kirjoitellut :o No, nyt asia korjaantuu. Ajattelin kirjoitella vähän sekä ihan yleisiä, että toko kuulumisia.
Mulla alkoi kesäloma (virallisesti) eilen, joten ollaan ehditty tekemään Siirin kanssa kaikenlaista. Onneksi ilmat ovat olleet hyviä, joten olemme olleet ulkona paljon. Eilen kävin tosin vain pelloilla juoksuttamassa kakaraa ja Siirin uusin huvi on lintujen jahtaaminen, eilenkin lähti yhden perään ja siitä innostuneena sitten lähti kävelemään pellon reunaa, täysin päinvastaiseen suuntaan missä mä olin. Kerrankin sitten ajattelin fiksusti, ja lähdin juoksemaan poispäin Siiristä. Kun pysähdyin Siiri kuitenkin vain katsoi hölmönä, mutta ei tullut luokseni. Kutsuin Siiriä uudestaan ja lähdin juoksemaan niin kovaa kuin pääsin, toiseen suuntaan. Sitten Siiri tajusi tulla mun luokse.

Tänään olimmekin pitkällä, ~7-8 kilometrin lenkillä, puolitoista tuntia siihen meni. Alussa Siiri sai taas olla vapaana kun mentiin pellolla. Lenkin alkupuolella näimme myös pari koiraa (mikä on suht harvinaista täälläpäin :'D) ja Siiri tulikin tosi nätisti koirien ohi. Loppulenkki meni hyvin, neiti oli hyvin väsynyt kun kotiin päästiin. Käytiin vielä tossa pihalammella heti lenkin jälkeen, mutta Siiri ei suostunut edelleenkään menemään uimaan. Jospa se sitten tulee veteen kun itsekin sinne menee :)